На наш час дослідження показало, що більш половина населення не займається регулярними фізичними навантаженням. Збільшилася смертність, діти стали менше витривалим і млявими. На мою думку це є наслідки того,що люди намагаються замінити усю фізичну працю роботами і при цьому вони не рухаються. Адже доведено,що якщо регулярно робити зарядку, то тіло людини набуває здорового вигляду,стає гнучкішим і серцево-судинна система значно сильніша ніж у тих хто не робить фізичних навантажень.
Нажаль дорослі не розуміють, на скільки негативно впливає на їхніх дітей відсутність фізичних вправ,і не розуміють,що фізичні навантаження розвивають. А ще важче дитину навчити цим займатися,коли сам дорослий не подає приклад. Адже діти навчаються не по словам,а по тому на що дивляться. А що вони зараз можуть побачити?
Компютеризовані забави замінили активні, рухливі ігри у дворі. Дорослим приємніше посидіти дома за телевізором ніж прогулятися. Така поведінка спотворює дитячу уяву про активне життя.
А якщо розглянути фізичні вправи не тільки як здоровий образ життя але і як систему фізичного та морального виховання. Адже підчас заняття навантаженнями розвивається не тільки тіло, а й розумові здібності. Науковці довели,що діти які регулярно займалися спортивними іграми краще навчалися ніж ті діти які цього не робили. Фізичні вправи виховують морально, вони навчають систематичності,витривалості, роблять впевненішими у собі. Завдяки наполегливості можна досягти результатів у спорті.
Якщо дитину зацікавлювати у фізичних вправах,то вона залюбки буде робити їх кожний день. А що для цього варто зробити? Варто дитині подати приклад. Так,іноді це буває важко змінити свій звичайний ритм життя,і вставити у нього фізичні навантаження. Але це є те,що впливає позитивно як на дорослого так і на дитину,а дитина буде бачити як ви усе робити і буде повторювати за дорослим.
Моральне виховання тут полягає у тому,щоб дитину зацікавити у активному проводженні свого часу. Це виховання можна здійснювати покаранням,зацікавленням, привчання і вправляння,це буде сприяти прояву належної поведінки.
Щоб було цікавіше,то краще щоб дитина займалася у певній групі дітей. Тоді її буде цікавіше,адже такі самі як вона роблять теж саме. Це сприяє заохоченню. А якщо ще зробити нагороду за кращі результати,то у них буде стимул робити усе ідеально. Але це може бути як позитивно так і негативно. Адже є такі діти,які можуть закриватися при першій невдачі і більше не рухатися. Тому варто одразу помітити таких дітей і заохочувати їх.
У моральному виховання варто не забувати важливий вплив прикладу і те що на кожний вік є свої навантаження. Особливо добре розвивається не тільки тіло,а й воля, витривалість, сміливість, впертість, цілеспрямованість, рішучість, ініціативність, логічність, пам’ять.
На теперішній час,не важко знайти програми для розвитку дитини в тому і числі і фізичного виховання. Особливо добре це описано у базових програмах, таких як «Дитина», «Я у світі», «Впевнений старт» там чітко усе описано і розписано по віковим категоріям. Також є там і різні вправи які розвиватимуть дитяче діло.
Кожному суспільстві притаманні свої системи фізичного виховання рівень розвитку якого складає духовний і матеріальний стан суспільства. Система фізичного виховання призначена для того,щоб по перше розвивати активність суспільства,а по друге удосконалити фізичний розвиток людей.
Зараз є багато позитивних заходів для того,щоб розвиток фізичної активності у українців збільшився. Проводяться різні ранкові зарядки по телепередачам, роблять флеш-моби ранкової зарядки,де стимулюють великою кількістю людей,так їх заохочують,що не один ти тільки займаєшся,нас багато. Також є масові забіги на різний кілометраж,є благодійні забіги,а є і з фінансовою нагородою. Також є розважальні забіги,такі як: дорога з зомбі,чи цілу бігову трасу супроводжує музика. Є дитячі забіги,у яких також є нагорода.
Дивлячись на те що у теперішній не дуже легкий час,люди все більше помічають як машини-роботи замінюють активне життя населення. І тому для своїх дітей вони хочуть зробити як умога краще дитинство. Вони відправляють у різні гуртки своїх дітей,навантажують як розумово так і фізично,але іноді це призводить до негативних наслідків. Або дитина перенавантажується,або просто відмовляється щось робити. Щоб такого не трапилося, варто враховувати дитячий темперамент і захоплення. Те чим її більше подобається займатися.
А ще на мою думку, люди просто розлінилися. Просто усім до вподоби коли за них хтось щось робить і можуть схитрити у любій ситуації аби по мінімуму затратити своїх сил. Навіть у Біблії написано,що якщо хочеш виховати дитину розумною,то і фізично варто працювати. Сухомлинський і Макаренко,теж писали про фізичне виховання. Про те що варто працювати дітям на грядках,садити і вирощувати фрукти і оводі. Доглядати за свійськими тваринами і більше часу проводити на свіжому повітрі.
Щоб організм добре працював,варто проводити як мінімум 2-3 години на дворі,у активному русі. Люди цього не виконують,а потім жаліються на ожиріння, проблеми з серцем чи ще якісь захворювання.
А насправді усе в наших руках. У Біблії написано,що ми є храм,а якщо ми храм Божий,то і він має бути у порядку,потрібно доглядати за собою,правильно харчуватися,робити фізичні навантаження,проводити час на свіжому повітрі. Варто не бруднити свій храм,бо кому приємно спілкуватися з нечепурою? Нікому, так само і наш організм позитивно реагує коли за ним доглядають. Варто не забувати про моральне виховання фізичними вправами.
Отже немає нічого ціннішого ніш здоров’я своє та рідних. І усе в наших руках,кожна людина обирає чим її займатися,але не завжди думає про наслідки. У нашому суспільстві є різні програми для того щоб бути у гарній фізичній формі,варто перемогти свою лінь, «взяти себе в руки» і почати доглядати за собою. Наша Україна,наше виховання розпочинається саме з тебе,і як твоя поведінка впливає на оточуючих,хоча можливо ти і не так часто це помічаєш. Бережи своє здоров’я і дбай про нього з малечку і інших навчай.