Мораль спілкування часто порівнюється з мораллю, які накладають на себе люди. Однак не все так просто.
На мою думку у кожній країні відносини між собою проявляються в правилах поведінки.
У поняття культури має входити поведінка. Але те, що ми називаємо мовним етикетом, використовуємо щоденно в мові кожної людини. Це більше вживані слова, у яких кожен звертається до іншого, показуючи ввічливість, пошану,та стриманість. Кожному з нас приходиться по декілька разів вітатися, прощатися співчувати та ін.
Я вважаю, що етика спілкування є тою сукупністю мовленнєвих засобів звернення
Мовленнєва поведінка людини повинна проявляти її глибину й повагу.
Звернемо увагу на те, як більшість людей спілкуються з обміном інформації нових знань. Але спілкування має і повсякденний характер, спілкування. В усіх цих випадках присутня етика спілкування, правила й норми якого має знати кожна людина.
Тому ситуація «ввічливого контакту” – необхідна складова спілкування.
Мораль спілкування: студентів , дітей і батьків, так і у сім’ї, як складова культури.
Отже, я вважаю, що кожна людина повинна прагнути, до того щоб оволодіти цими скарбом рідної мови, і її літературним нормами, щоб спілкування стало більш досконалими, зрозумілими, думки щоб висловлюватися.
Віртуальна реальність —це штучний простір,який створений комп’ютером,і має всі ознаки до реальності.
Дивлячись на саме поняття бачимо,таке поєднання як ілюзію та автентичність.
На мою думку одна із проблем, віртуальної реальності, —потужний, налагоджений зворотній зв’язок, та інтерактивність. Як бачимо діалог одного із користувача і віртуального героя стає вербальним і візуальним. Знімаються просторові традиції і часові орієнтири.
Проблему віртуальної реальності заведено відносити до некласичної, більш широкої, ніж ззовні схожої естетики постмодернізму. Віртуальна реальність. Не повторює, але, швидше працює як годинник, яке збільшує за рахунок віртуальної реальності. Власне кажучи, такий віртуальний об’єкт є ідеальним втіленням конструкції, мови у гри, в якій зникає не лише означення, але й те,що означає.
Також проблема віртуальної реальності просто витісняє реальність тобто замінює та дублює її. А це означає те, що, світ певних образів, можна поглинутись без зусиль, в прямому сенсі — продовжити власне тіло, віртуальною реальністю чи змінити тіло реального або уявного партнера у грі. Крім того, з появою непорушності причини зв’язків, встановлено жорстокі сюжети, на зразок життя смерті; різну ситуацію можливо перезавантажити, відіграти назад. У віртуальній реальності вбивство — вже не така фатальна подія та не шкода для іншого; тема злочину, відплати, таким чином, також виявилась занадто принциповою.
Дослідники та комп’ютерні генії поки що ще не створили особливого, напряму у віртуальній реальності, проте досить добре вплинули на кінематограф. Перший хто отримав ефективність морфінгу, компоузинг, що ефективно змінив комбіновані зйомки, це виникла можливість відмовитися від дорогих масовок і громісткої бутафорії. В іншому відбувається розквіт літератури, різноманітних і часто до нестандартних Інтернет часописів , віртуальних приватних медіа. Тут усе більше успішно використовується вже пройдена властивість віртуальної реальності — це розкутість сприймання і важливість самого процесу творчості в порівняно з результатом.
Звичайно, як ми бачимо можливості віртуальної реальності мають певну межу. Але її функціональна придатність є дуже великою. Віртуальна реальність, у якому створюються й передаються фільми та вербальні тексти, розробляються стратегії опору, — істинний Дивимось на Клондайк андерграунд. Все це — поки що на дилитанському рівні. Адже й самій віртуальній реальності лише декілька років.
Отже, більший стрибок та більшу віртуальну реальність, як уявляємо, що колись станеться, коли прийдуть ті, для кого комп’ютер і віртуальний об’єкт будуть — такі ж буденні речі, як ручка чи малюнок, нею зроблений, для нинішніх користувачів.