Хореографія як вид мистецтва є дуже цінною і актуальною культурною діяльністю в нашому суспільстві. Кожен викладач-хореограф повинен дотримуватися моральних цінностей метою хореографа, тобто педагога, є передача досвіду одного покоління іншому, керуючись принципом від простого до складного.
Кожен хореограф, йдучи на урок, повинен залишити всі свої проблеми, думки за дверми і бути повністю налаштованим на урок. При проведенні уроку хореограф повинен добре, завчасно підготуватися до нього. Великою помилкою є неготовність викладача: це приведе до неорганізованості класу, а також наголосить про невідповідальність педагога. Оцінюючи знання учнів, викладач повинен дотримуватися однакового відношення до учнів, тобто, залучити всіх до хореографічної дисципліни, зацікавити дітей та заохочувати кожного з дітей індивідуально, своїми оцінками повинен прогнозувати подальше майбутнє, тобто зародження в учнів майбутніх танцівників, а також, повинен навчити умінь, знань та навичок, адже викладач як хореографії,так і інших дисциплін в повному розумінні виховує підростаюче покоління і саме він вкладає в них моральні цінності, тобто що є добром, а що є злом.
Я вважаю, що хореограф, як культурний діяч, несе великий внесок у розвиток культурної діяльності, тому, на мою думку, саме хореографія повинна бути розповсюджена у всіх навчальних закладах, адже, саме вона виховує естетичний смак. Якщо заглянути взагалі в історію хореографії то історія говорить про те, що кожна епоха мала свій комплекс максимально віртуозних і виразних танців, носіями яких були і професіонали і простий народ. Але, нажаль, дослідники не залишили нам історії розвитку техніки професійного танцю. Я вважаю що кожен хореограф повинен правильно доносити навчальний матеріал дітям. Метою традиційної системи навчання є передача досвіду одного покоління іншому, обмін інформацією переважно в один бік: від старшого покоління молодшому, від вчителя учню.
Хореограф повинен не забувати, що урок — це організаційна форма навчальної роботи в навчальному закладі, при якій вчитель, викладач проводить роботу в рамках точно визначеного часу, розкладу з постійним складом учнів, тобто класу, передаючи їм свої знання, використовуючи різні методи щодо виконання намічених, навчальних, дидактичних та виховних завдань у відповідності з навчальною програмою.
Професійна етика хореографа — це, по перше, професіоналізм викладання, який повністю обізнаний в своїй професії, а, по друге,- це вихована, спокійна, адекватна людина, яка віддається своїй професії.
Я вважаю, що хореографом потрібно не тільки народитися, а в певному розумінні ще й стати і подолати всі його складнощі щодо хореографії та її викладання педагогам, то викладач повинен правильно наголошувати про помилки на уроці, не зупиняти дітей під час руху, тому що це призведе до травм, а після уроку наголосити учням про помилки, похвалити, щоб заохотити на майбутнє.
На мою думку хореограф повинен бути витонченим, вихованим, уважним та цілеспрямованим. Який в певному разі передає свої знання учням, а також, є яскравим прикладом для них.
Професійна етика хореографа — це кодекс правил, яких викладач повинен дотримуватися та слідувати її усім нормам, що визначає поведінку спеціаліста у службовій обстановці норм, які в певному розумінні без певних випадків відповідають існуючим законам та взагалі всім документаціям, також зв`язані з відношенням у колективі, а також кожен педагог повинен повністю бути впевнений за правильність своїх виконавчо-професійних обов`язків.
Професійна етика — це філософська дисципліна, а філософія це наука яка вивчає систему узагальнених та науково обґрунтованих поглядів на світ, людину та місце людини в цьому світі, а також моральні професійні норми і взаємовідносини з розвитку різних історичних етапів. Завдання кожного професійного хореографа залежить від найскладнішого процесу робочих взаємовідносин у моральній свідомості кожної людини, а також хореограф повинен проаналізувати і з моральними професійними явищами, тобто явищами педагогічної праці хореографа.
Кожен хореограф ( педагог ) повинен слідкувати за своєю культурою поведінки, адже він несе за собою певну плеяду культури.
Я вважаю, що потрібно не одноразово підкреслити, що професійна етика повинна відповідати певним критеріям, якою всі повинні дотримуватися та обов`язково використовувати її.
Отже, можна зробити висновок, що професійна етика хореографа і педагога — це те основне, що має бути у професії. Людина, яка передає свої знання іншим, не зважаючи на свої особисті проблеми, повинна бути лояльною, доброзичливою, справедливою у відношенні до учнів. Це все завжди допоможе їй бути гарним педагогом, справжнім, професіоналом, дотримуватися моральних цінностей і бути взірцем, прикладом для наслідування, наставником і навіть другим татом і мамою для молодшого покоління, котре є нашим світлим майбутнім.